یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

با شخصیت ارسلان مطهری در استقلال بازی شد

  • کد خبر: ۱۲۲۴۶۲
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
با شخصیت ارسلان مطهری در استقلال بازی شد
ناتوانی مسئولان باشگاه استقلال در مدیریت نقل وانتقالات سبب شد ارسلان مطهری در آخرین روز‌های نقل و انتقالات به شکل نا مناسبی از لیست کنار گذاشته شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سیاستی که مسئولان باشگاه استقلال در روز‌های اخیر در قبال ارسلان مطهری به کار گرفتند هرگز زیبنده این باشگاه نیست و تصمیم‌گیران باید پیش از اینکه به نقطه کنونی می‌رسیدند، تکلیف خود را با این بازیکن روشن می‌کردند. فضا میان باشگاه استقلال و مهاجمش به مرزی رسیده که این بازیکن با وجود اینکه می‌داند در حال و هوای کنونی آینده روشنی در این باشگاه ندارد، اعلام می‌کند تا زمانی که قرارداد دارد به تمرین می‌رود. این رویه به نوعی لجبازی بازیکن استقلال با مدیران باشگاه است.
 در شرایطی که اگر یارگیران استقلال پیش از وارد شدن به روز‌های پایانی نقل و انتقالات به این نتیجه می‌رسیدند که بودن مطهری به سود‌شان نیست و در فضای محترمانه‌ای با این بازیکن برای جدایی به توافق می‌رسیدند، هرگز چنین فضایی میان دو طرف به وجود نمی‌آمد، اما فقدان سیاستگذاری مناسب در باشگاه استقلال این ماجرا را به نقطه امروزی رسانده و مطهری از مواضع خود کوتاه نمی‌آید.

از سویی اگر باشگاه استقلال بخواهد به شکل یکطرفه قرارداد این بازیکن را فسخ کند باید ضرر و زیان این بازیکن را پرداخت کند. در همین راستا خبر‌های ضد و نقیض بسیاری به گوش می‌رسد و حتی گفته می‌شود باشگاه استقلال به‌دلیل منع قانونی قادر به کنار گذاشتن نام این بازیکن نیست، اما پرواضح است که حتی اگر مطهری در استقلال بماند هم این بازیکن در فصل جاری دیگر برای استقلال به بازیکن تأثیرگذاری تبدیل نخواهد شد و شاید خودش در روز‌های باقی مانده درخواست جدایی بدهد تا به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود.

به هر حال مدیریت کردن چنین روز‌هایی از سوی مدیران باشگاه استقلال هرگز دشوار نبود و آن‌ها می‌توانستند با محاسبات مناسب پیش از رسیدن به چنین روز‌هایی با مطهری قطع همکاری کنند تا احترام این بازیکن را که برای استقلال زحمات کمی نکشید، حفظ کنند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->